Kort om mina senaste år.



torsdag 28 april 2011

Så skönt att bli av med pumpen. Jag tyckte det var mycket bättre när man kom två dagar i följd istället för att ha med sig en pump hem som skall sitta kopplad till en i 44 timmar. Det kvittar om det bara är var annan vecka, det känns som man är lite som en fånge. Det är en befrielse när man blir av med den. Har lärt mig att gå ut med den även om man känner sig lite komisk med en "flaska" på magen (eller i byxlinningen som det brukar bli). Två veckor till nästa gång och en efterlämnad metallsmak i munnen som omöjligt går bort hur mycket Vichyvatten jag än dricker. Helt färdig är jag idag och huvudet hänger inte riktigt med längre så nu är det dags att gå och lägga sig.

TACK för ännu en varm och solig vårdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar