Kort om mina senaste år.



söndag 17 april 2011

Precis två månader sedan...

är det sedan jag blev operarad. Fantastiskt tycker jag. Var tar tiden vägen. Det är även länge sedan jag tog smärtstillande tabletter för smärtan. Numera har jag mest ont i ryggen för att jag fortfarande inte går helt rak i ryggen. Igår håll jag på att städa för mycket tror jag för det blev en illröd rand på min mage som sved riktig ordentligt. Förstod att jag nog inte borde gjort så mycket eller lyft så tungt, men efter en natts vila har det lagt sig. Får hålla mig lite mer stilla i några dagar (hur det ska gå till) så är det säkert helt bra igen efter det.

17 apil och imorgon den 18. Det innebär att Emelie kommer imorgon. Yeessss!!! Det vackra vädret tar hon med sig även om Barcelona haft upp mot 28 grader och sol och är inne i sin värsta "svenska" högsommarvärme. Jag kan nöja mig så länge med värmen vi ska få här i Malmö. Jag tycker våren är underbar. Det är så mycket förväntat inför sommaren. Men i juni vill jag ha högsommar i synnerhet den 10 juni då vi har nummer två som tar studenten. Förresen önskar jag sol och värme hela den vckan för jag tycker så synd om alla flickor som kommer med sina bara axlar, bara för klänningens skull och så hällregnar det! Fram för värme och sol alla studentdagar!

TACK för att jag klarat min första operation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar