Kort om mina senaste år.



onsdag 29 december 2010

En trött dag!

Vin rekommenderat av systemet och julte efter Erikas önskemål!
Dagarna rinner på och snart ska vi fira nyår. Har tillbringat eftermiddagen med olika ärenden som att låna böcker på biblioteket, handla vin till nyår, astamamedicin till Emelie på apoteket,  julte på Kahls och en ny dammsugare på Siba. Visst är det typiskt att just en sån sak som en dammsugare ska gå sönder just till julen när man ändå har en massa extra utgifter! Men det var mysiga timmar tillsammans med Erika men ack, så trötta vi var båda två när vi kom hem.

Nu blir det soffan med en lånebok och kanske en film i bakgrunden. Vi får se för jag har nästan hamnat i en ny sov period som jag bara måste komma ur innan jag verkligen hamnar där. Vet just nu inte vad det är som får mig till att bara vilja sova. Skulle egentlien ha behandling imorgon men den är uppskjuten tills på måndag. Det måste vara två dagar på rad och avdelningen är stängd på fredag. Men i slutet av behandlingstiden brukar jag må mycket bättre än vad jag gör nu. Jag antar det beror på att jag fått en lång kur nu. Måste i alla fall skärpa till mig till imorgon.

TACK för ännu en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar