Kort om mina senaste år.



torsdag 23 december 2010

Jaha, så var det med det...

Mår riktigt, riktigt dåligt. Fått besked att professorn tagit ledigt tom den 3 januari. Den 3 januari skall jag ha nästa behandling vilket i sin tur innebär att före den 25 januari kan över huvud taget ingen operation komma på tal. Jag blev lovad december senast januari. Kan inte riktigt tycka att detta är ett korrekt sätt att behandla nya patienter på. I alla fall inte om man vill att de skall stanna kar. Hela detta besök inklusive alla de pengar jag fått betala själv är nu totalt bortkastade och jag kommer vara tvungen att betala om samma belopp en gång till för exakt samma sak, dvs ett nytt läkarbesök med nya prover en ny röntgen. Det är inte billigt ska ni veta och ingen chans att få tillbaka dessa pengar för besöket är ju redan gjort 2 månader tidigare. Fullständigt bortlurad och ingen vettig förklaring.
Nu kan det kvitta om det blir i Paris eller av något annat bra sjukhus i Europa som gör denna operation för jag är tillbaka på ruta ett.  Ska kolla upp alla möjligheter och men problemet är ju att det är julhelg och på dessa tå veckor kommer inget hända någonstans så jag kan bara kolla nätet och börja undersökningen i början på januari. Ja, som sagt. Tillbaka på rutan ett och enormt mycket mer besviken och cellgiterna gör mig fullständigt galen med alla biverkningar. Något som vet något vettigt för mig att göra?
TACK för att jag fortfarande har kvar mitt "lilla förstånd"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar