Kort om mina senaste år.



måndag 20 december 2010

Kan ni se hur lesden snögubben blivit de senaste dagarna?

Det är så härligt, fantastiskt, underbart att ha alla tre barnen hemma. Hade bara önskat att jag hade mer energi att göra allt jag vill att vi ska göra tillsammans som pyssel, pynt och all annan julaktivitet. Men vi får se, det är ju mysigt att bara umgås också.

Har svårare och svårare att gå på min lilltå och nu  har jag fått en förkylning som på något konstigt sätt satt sig i hals, huvud och mage. Mår mest illa hela tiden och halsondan känns som den största rivsidan på ett rivjärn. Jag blir lite nerstämd av det men hoppas samtidigt att det snart kommer positiva meddelande från Paris.

Igår var ingen bra dag alls. Idag har varit lite bättre så det går på rätt håll. Är säkert bra imorgon. Lite gnälligt kan man väl få vara när man är förkyld, men jag måste säga att jag ändå tycker att jag klarat mig förvånansvärt bra från alla smittsamma sjukdomar annars. Är ingen person som i vanliga fall blir lätt förkyld även om jag de senaste åren sedan 1996 haft tre lunginflammatíoner. Man kan på mina röntgenbilder se något som inte är helt som det skall vara på min högra lunga. Jag skaffade fram bilderna från den tiden men tyvärr är det en helt vanlig röntgen som inte visar någon föränding alls mer än att jag hade lunginflammation. Hoppas verkligen ändå att det inte är en metastas jag fått utan någon förändring i samband med de två senare tillfällena.

TACK för ännu en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar