Kort om mina senaste år.



lördag 4 december 2010

Äntligen...

Min finaste julkalender någonsin.
Inköpt av en väninna där man minst anar det. Gekås i Ullared!
Så passa på när ni julhandlar där.

Äntligen! Nu börjar jag känna igen mig själv och komma tillbaka till verkligheten. Har vilat en gång idag och sov helt ok i natt. Skönt att börja känna mig lite mera normal. Värsta cellgiftsbiverkningarna har lagt sig och maten börjar smaka lite igen. Har bara kvar lite av sötsmaken, dvs att de mesta smakar lite sötare än vad det är. Fast det har ju sina fördelar också för man blir inte sugen på sötsaker. Lite chokladoman är jag ju trots allt men de här dagarna blir det ytterst lite av den varan. Jag ger mig hellre på nötterna nu så här i juletid.

TACK för den fina julkalendern, den pryder fint i köket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar