Kort om mina senaste år.



lördag 25 december 2010

Med en ösnkan om en God Fortsättning!

En riktigt fridfull, lugn och riktigt trevlig julafton fick vi tillsammans, jag, barnen och min pappa. Den var verkligen lika lugn som det låter men det innebär inte att man inte kan ha mysigt ihop för det hade vi. Efter en riktigt god julmiddag med bara handplockade delikatesser (sådan mat vi verkligen gillar) och barnen fått sina julklappar spelade vi Monopol i fyra timmar: Slutade med storvinst till Marcus. Idag har det mest varit slappe dag och dessa dagar behövs också.

Imorgon blir det lite bytedag med en del klappar som inte passade i storlek. Barnen vill klart använda sina kläder men något var för stort ocn något var för litet. Men alla var nöjda med det de fått. Hoppas vi slipper slåss med en hop som skall handla på rean för det är jag inte intresserad av.

TACK för en av de mysigaste julaftnar jag haft!

p.s. bilder kommer imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar