Kort om mina senaste år.



söndag 5 december 2010

Tack för idag.

Så här fin julbrosch köpte jag på Guldfynd när vi var och julshoppade.
Den stödjer Rosa Bandet

Idag har varit en ok dag. Vare sig mer eller mindre. Den isiga, kalla, fuktiga luften har gjort det svårt att vara ute mer än fem minuter i taget, vilket var en besvikelse för jag hade velat röra på mig mycket mer. Körde Erika till tåget imorse vid halv nio och gick sen hem och sov en timme till. Sen har jag klarat att vara vaken och nu får vi snart en gäst och då kan jag ju inte sova, eller hur.

Nu är Erika i vår kära huvudstad, Stockholm. Där ska hon vara fram till den 18 december, snyft. Som jag saknar henne redan. Jag är så van att alltid ha henne att prata och diskutera med så man märker inte att man saknar henne så mycket förrän hon är borta. Hoppas de får två bra veckor på Sveriges Television där de ska praktisera.
Marcus kom hem från Kristianstad och basketlägret idag och där har det bara varit bra. Han saknar nog mest att det är slut och vill inte vara tillbaka till vardagen igen. Om han fick bestämma skulle han slutat skolan och bara ägnat sig åt basket i alla former. Men lite kul är det för storasyster och lillebror att de båda utövar samma sport och älskar det lika mycket båda två.
TACK för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar