Kort om mina senaste år.



tisdag 14 december 2010

Hoppas, hoppas...

Så här fina naglar fick jag igår!


Oj, vad jag hade huvudvärk igår. Kunde knappt röra på huvudet till sist. Antar att det hade med mina behandlingar att göra och när man konsentrerar sig och blir spänd kommer klart huvudvärken. Kändes som huvudet skulle sprängas i tusen bitar. La mig i tid igår och sov hyfsat bra under natten så idag känns det betydligt bättre. Var ute med Selma på Limhamnsfältet någon timme och fick en massa frisk luft och lite motion vilket var precis vad  kroppen skrek efter. Nu är jag tillbaka lite igen.
Hoppas så innerligt att professorn är tillbaka från sin resa och har haft konferens med sitt team om mig idag så vi kan få ett besked om/när det blir operation.
Snart är alla julklappar införskaffade och klara. Passar på att handla det mesta denna vecka för alla barnen är var och en på sitt håll. Men som jag skrivit det blir inte mycket klappar detta år. Jag har dragit in på det mesta. Men jag är fortfarande förundrar över alla vänliga kassabiträden som tar sig tid och verkligen visar alla kunder sitt stora engagemang. Inget annat år har jag tyckt att det varit så trevligt att gå i affärer. Men kanske är det för att så många tänker som jag och dels handlar mindre och dels är mycket tidigare ute med sina inköp.
TACK ett stort tack alla ni biträden som visar en ängels tålamod med oss kunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar