Kort om mina senaste år.



fredag 10 december 2010

Fraktur i lilltån!


Hoppas det blit gott...

Ja, det var ju det jag misstänkte att jag hade en fraktur i lilltån. Annars kunde den inte vara så svullen och göra så ont hela tiden. Nu är det i alla fall konstaterat. Det tråkiga är att man ju inte kan göra något åt det mer än att äta värktabletter, vilket jag ät måttligt förtjust i. Sen hjälper ju inte alvedon alltför mycket vid denna smärta så det är bara till att vänta till det vill ge med sig. Så liiiite synd om mig är det J.
Fredag kväll, final i Idol. Jag hejar för fullt på Minah och jag tror min vännina som jag skall se det med kommer att heja på Jay. Så vi kan slåss i soffan ikväll om vem som är bäst! Fast det är bara kul och vi blir aldrig ovänner för såna bagateller. Har satt in en flygande Jacob i ugnen som skall bli lagom klar att ätas till. Det var länge sedan jag gjorde det men Marcus har frågat om det den sista tiden och i dag blev det av.
TACK alla underbara sköterskor på MAS för att ni bryr er om era patienter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar