Kort om mina senaste år.



fredag 6 maj 2011

Barn är underbara.

Nu blev det mycket sent och tiden gått in på nästa dygn. Jag måste bara berätta för världen hur underbara barn jag har. Var och en på sitt sätt. Jag älskar småbarn och ibland önskar jag att tiden stått still med alla tre när de var riktigt små. Jag brukar skoja med dem bara och säga att när de blir stora kommer jag bo en månad hos dem var hela tiden och ta hand om deras barn och ibland önskar jag att det skulle bli sant. Men var tid har sin sak så naturligtvis är det bara en kärleksförklaring till dem. Nu när de är stora  inser jag hur kul det är och hur mysiga de blivit. Att få äran att tillbringa tid med dem är underbart och en riktigt stor ynnest. Jag önskar bara att att de alla sluppit gå igenom allt vad de får lida för min skull och för oss som föräldrar. Må de gå starka ur denna tid och lära sig att leva i nuet och att framtiden alltid har något gott med sig även om man inte kan se det för stunden.

TACK för alla goa stunder vi har tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar