Kort om mina senaste år.



söndag 1 maj 2011

Snart, snart...

Idag har jag hållit mig stilla. Kände av levern redan första promenaden med Selma idag vilket gjorde att jag inte vågat ta i eller röra mig fritt. Har inte heller vågar göra något här hemma. Jag hatar att vara stilla en hel dag. Det kryper i kroppen på mig och får mig att må riktigt mycket sämre. Ja, jag vet att man fortfarande kan säga att jag är nyopererad men tidsmässigt tycker jag det var en evighet sedan och nu är det dags att vara helt återställd. Ska hålla mig stilla några dagar nu och hoppas att jag snart kan vara tillbaka i  någorlunda tillstånd med kroppen sen. Skulle egentligen gå/springa Vårruset imorgon men ansåg det bäst att redan idag säga stop för det.

Imorgon är dagen man ska prata om min framtid. Håll tummarna för att det snart är en ny operation av lungan på väg.

TACK för en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hej, har följt dig på bloggen, tycker du är en riktig kämpe.Håller tummarna för dig nu i morgon.
    Kram/Gunilla

    SvaraRadera