Kort om mina senaste år.



fredag 13 maj 2011

Sa var det Ullared imorogn...

Idag har jag inte varit lika trörr och magtabletterna jag fick utskrivna mot magsyran hjälpte både mage och hals. Har bränt förfärligt innan i strypen. Sov i mer än ett dygn och nu känns det som jag börjat komma ikapp. Ska gå och sova nu så jag orkar gå upp i tid för imorogn bär det iväg till Ullared där vi kommer stanna till söndag. Vi har en stuga där jag kan gå och vila i så det ska nog gå bra. En tvåtimmars resa upp och såklart lika långt hem på söndag men med en del pauser går det snabbt. Hoppas nu vi hittar en massa till studenten... och så till Marcus avslutningsbal. Jodå, även när man går i 9:an ska man ha sådana här vuxenfasoner för sig. Varför ska de bli stora i förtid, kan de inte få vara barn så länge som möjligt istället... Kommer klart inte hindra det men de är inte så stora vid 15 årsålder ändå, i alla fall inte killarna.

TACK alla som stöttar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar