Kort om mina senaste år.



onsdag 11 maj 2011

Kliar i hela kroppen

Vet inte vad det beror på men det kliar i hela kroppen idag. Jag är rastlös och vet inte vad jag skall göra. Ena stunden är jag så trött att jag bara vill sova och nästa vill jag göra något, men vet inte vad. Tröttheten tar över och det blir mest ingenting. Kanske bra det med för jag behöver mina krafter till helgen när vi ska åka till Ullared. Vi hyr en stuga och är några stycken som åker gemensamt. Tråkigt nog kan inte Erika följa med som planerat. Det får bli en annan gång. Vi ska se om vi hittar lite till studenten och handla det vanliga som normalt sett är billigare, inget fancy.

Fick med mig illamående tabletter denna gång från sjukhuset för mina var slut och tack och lov för det. Dem har verkligen behövts. Alla de gamla vanliga biverkningarna är nu tillbaka. Huvudvärk, trötthet, sveda i halsen, illningar i fötter och händer lusten att bara få krypa ur sitt skinn. Nåja, hoppas att det bara är tre gånger kvar nu. Dags för läkarbesök imorogn och efter det vet jag mera.

Jag fått till till kirurgen nästa vecka på torsdag. Det gick mycket snabbare än jag trodde det skulle göra. Hoppas att jag får besked samma dag om han tänker sig opereation eller något tillstött. Börjar bli lite nervöst även om prefossorn i Paris redan sagt att det går bra att operera.

TACK för snabb tid till kirurgen!

2 kommentarer:

  1. Karin kämpa för din operation,kan någon följa
    med dig och hjälpa dig
    jak är inte snäll längre vid mina besök
    det går inte längre att bara finna sig i läkarens
    svevande svar
    lycka till på torsdag
    /Marie

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Tack för ditt stöd. Ja, jag har en väninna med mig som är mera insatt i vad som händer och sker inom sjukvården. Ja, det behövs nog att vi som patienter blir lite tuffare men svårt om man inte vet vad som gäller.
    Tack!

    SvaraRadera