Kort om mina senaste år.



söndag 29 maj 2011

Försäkringskassan, igen.

Idag är ögonen bättre, i alla fall tillräckligt bra för att jag ska kunna se lite mera av omvärlden.

Har fått ihopa alla papper till Försäkringskassan och imorgon ska jag kopiera dem och skicka in alltihopa. Hoppas på någorlunda snabbt besked efter det. Jag hade tur för de papper jag mest troligt skickade i original hade min Franska väninna som varit vänlig att hjälpa mig med alla översättningar med, sparat och kunde scanna in dem och sedan minuten senare skickat till mig. Så glad och tacksam jag är för det. HAr hämtat ut mina sista journalsidor och kan skicka in de också. Det sista de vill ha är fakturorna och de fick jag för bara någon vecka sedan. Så det blir ytterligare många kopior.

TACK för all hjälp med mina papper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar