Kort om mina senaste år.



måndag 29 november 2010

Jag har inte glömt bort er...





Lite fler Paris bilder.
Här var det jul och såååå fantastiskt i verkligheten.
Vilken underbar julgran, tycker ni inte?


En riktigt jobbig dag idag. Efter behandling har jag varit tvungen att försöka komma ifatt allt som jag missade i fredags och det känns absolut inte bra. Men jag fick pratat med min läkare och införskaffat alla uppgifter som professorn i Paris önskade. Allt utom ett prov som aldrig är taget på mig för att man inte ansett att det finns någon anledning till det. Fick hjälp med att faxa alla provsvar idag och de bör ha kommit fram. Har inte hunnit ställa frågan om de är framme men det är säkert rätt faxnummer. Nu saknas bara röntgenbilderna. Eller dom saknas inte för jag har gjort en kopia av dem men för att det skulle gå fortare ville jag lägga dem på en sida på datorn som de bara skulle kunna öppna i Paris. Av någon anledning följer inte hela programmet med när man öppnar den på en annan dator så jag gör ju något fel men kan inte hitta vad det är. Jag ska försöka klura lite till men känner någon till något fiffigt bra att få både program och filer så stort som 790 MB utlagt på nätet så att andra bara med rätt lösenord kan öppna filen tar jag tacksamt emot den hjälpen. Har skickat iväg CD men det tar tre dagar innan de har den och det känns just nu länge. Min läkare säger att de nya röntgenbilderna ser bra ut. Mina provvärden som fattades var bra så det skall säkert inte fallera på dessa faktorer att det inte kan bli en operation. Då saknas bara att teamet ställer upp och vill göra det. så jag fortsätter att vänta.

Vilken vinter det verkar bli även här i Malmö. Kan säga att efter 2 minuter ute i denna kyla med denna cellgiftsbehandling är inte nådig. Vilka elektriska stötar jag får bara jag går utanför ytterdörren idag. Inte så kul. Hoppas det inte sitter i allt för många dagar för då blir det inte så kul för Selma. Men en dag i taget så skall vi väl lösa det med.

Snälla alla ni som väntar på att jag skall maila eller sms´a er, jag har INTE gömt er, jag har bara inte haft tid att sätta mig ner och besvara eller skicka nytt till er. Jag kan inte annat än be om ursäkt. Jag har prioriterat mina barn i helgen eftersom Emelie varit hemma och åker imorgon. Jag ska ta igen detta så snart jag bara hinner.

TACK för att jag orkade med denna dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar