Kort om mina senaste år.



onsdag 24 november 2010

Paris, here we come.

Noll dagar kvar till vi åker, en till vi vet.
Tvätten tvättad och stryken. Däcken bytade på bilen. Saknas pengarna som jag växlar när jag skall hämta Marcus och Jojo kortet skall fyllas på till tåget över bron men det gör jag på vägen. Skånetrafiken har verkligen sett till att vi skall jobba för att kunna åka buss. Inte vem som helst som får sälja busskort numera och kontanter tar de inte heller. Men om man inte vill ha kunder så gör man så här. Det är mycket billigare att köra bil mellan Malmö och Lund än att ta bussen. Detta räknade min dotter ut när de höjde priset för ett och ett halvt år sedan.
Återkommer på fredag för jag kommer inte ta dator med mig till Paris, känner mig allt för splittrad för att skriva något därifrån. Nu hoppas jag mina röntgenbilder ser bra ut så det kan bli operation snarast.
TACK för att väntan snart är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar