Kort om mina senaste år.



lördag 13 november 2010

Vill bara bli bra nu...


Det är min son som hoppar :-)
Skorna köpte vi på Footlocker i Barcelona för en månad sedan.
Alldeles nyinkomna, men klart Marcus hade koll på senaste skorna!
Denna gången var de inte de dyraste.

Jag kunde klart inte köra med mina ögon idag. Jag kan precis se med dem.  Jag behöver hela tiden använda salvan för att kunna blinka ordentligt och så svider det hela tiden, det supersvider även när jag tar salvan. Men det är inte det värsta.  Det var igår kväll när jag precis lagt mig. Jag hade en form av halsbränna som kändes som jag blivit en eldslukare. Som det brände. Har aldrig varit med om något liknande. Efter det har det gjort riktigt ont i hela svalget och ner till bröstet. I förmiddags blev det även lite konstigt med min andning. Något påverkade när jag andades, men det var kanske bara att jag råkat dricka lite för kallt vatten. Den sanslösa trötthet har också kommit tillbaka, den som jag inte kan göra något åt. Jag är så trött själv över att vara så här trött. Vill bara bli bra nu.
 Jag somnade framför Idol, jag hörde knappt min favorit och sov både kvällen, natten och morgonen. Det är kanske ok, men jag vet att man inte kan sova sig pigg så även om jag sover blir jag inte piggare snarare tvärtom. Men jag har slutat fundera över det nu. Jag tyckte det var ok att sova och jag känner det som att kroppen nog ändå behöver det just nu. Imorgon är jag, om jag har tur, piggare och orkar hjälpa till i kiosken på herrmatchen i basket.
Jag följde ändå med till Ängelholm. Som tur var fanns det en plats för mig i en av bilarna (jag sov dock halva vägen upp men lyckade vara vaken på hemvägen för då pratade vi mera). Det var två hyfsade matcher. Lite för lite fart men de förlorade en och vann en så då får man vara nöjd. Den sista vann de med en poäng vilket var retfullt för motståndarna som lett hela matchen igenom tills två minuter var kvar. Så en spännande match blev det. För er som sett basket vet att det kan svänga i slutminuterarna och bli riktigt spännande och långa minuterar.  
Nu är det dags att laga mat och få en lugn kväll med lite mys framför TV. Lite cheesecake och något godis ska vi ha till efterrätt så blir alla nöjda och belåtna.

TACK för alla trevliga basketmatcher jag fått glädje av att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar