Kort om mina senaste år.



söndag 21 november 2010

Söndag

Här kommer alla bilderna so jag lovade. Det är söta Nelly som också hjälper till i kiosken.







Idag är det söndag och tre dagar kvar till vi åker. Fyra dagar till vi vet.

Jag lät bilen stå kvar igår och drack två glas vin. Det var riktigt trevligt och gott med en avkopplande kväll. Jag och Selma har nu hämtat bilen och fick oss en skön promenad på en fyrtio minuter. Är på väg att duscha och handla det sista till kiosken idag. Det är alltid lite färskvaror som skall köpas i sista stund annars finns det mesta på plats. Jag lovar jag skall ta flera bilder och visa hur det ser ut under dagen och lägga in dem här så ni får se. Men det dröjer till kvällen. Nu skall vi hålla tummarna får att alla tre Malbas basketlagen vinner.

TACK för en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar